جعفر محرمی
دکتری تخصصی روانشناسی
شماره تماس: ۰۹۱۲۲۸۹۹۷۴۸
ایمیل: arashmoharami@gmail.com
سوابق تحصیلی
– دکترای تخصصی روان شناسی دانشگاه محقق اردبیلی.
– کارشناسی ارشد روان شناسی بالینی دانشگاه علوم تحقیقات آذربایجان شرقی.
– کارشناسی روان شناسی بالینی، دانشگاه آزاد اسلامی رودهن.
سوابق آموزشی
– تدریس «اختلالات رفتاری کودکان»در دانشگاه جامع علمی-کاربردی واحد تهران ۱ از سال ۱۳۹۳ تاکنون.
– تدریس « آسیب شناسی روانی»در دانشگاه جامع علمی-کاربردی واحد تهران ۱ از سال ۱۳۹۳ تاکنون.
– تدریس « روان شناسی رشد »در دانشگاه جامع علمی-کاربردی واحد تهران ۱ از سال ۱۳۹۳ تاکنون.
– تدریس « روش تحقیق در علوم رفتاری »در دانشگاه جامع علمی-کاربردی واحد تهران ۱ از سال ۱۳۹۳ تاکنون.
– تدریس « روش تحقیق و شیوه نگارش مقالات علمی-پژوهشی » به استادان گروههای معارف اسلامی دانشگاهها.
سوابق شغلی
· درمانگر اختلالات خلقی در کلینیک آتیه درخشان ذهن.
· درمانگر اختلالات خلقی در مرکز مشاوره مهر تهران.
· درمانگر اختلالات خلقی در مرکز تخصصی مغز و اعصاب آلومینا.
· ارائه مشاوره و روان درمانی فردی و گروهی در سرای محله شهید اسدی از مهر ۱۳۹۲ تاکنون.
· ارائه مشاوره و روان درمانی فردی و گروهی در سرای محله منطقه ۱۳ از شهریور ۱۳۹۲ تاکنون.
پژوهشگر در مرکز آمار ایران از سال ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۱٫
· پژوهشگر در جهاد دانشگاهی- معاونت پژوهشی دانشگاه علامه از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۳٫
سوابق پژوهشی
تاثیرآوازسنتی ایرانی براضطراب ، افسردگی وعزت نفس؛ پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه علوم تحقیقات آذربایجان شرقی؛۱۳۹۲٫
ترجیحات ارزشی دانشجویان ، اساتید و کانون های ترویج ارزشها در دانشگاهها؛فصلنامه علمی پژوهشی فرهنگ در دانشگاه اسلامی؛ شماره۴- سال اول؛۱۳۹۱٫
توصیف و تبیین مهمترین گروههای مرجع دانشجویان؛ فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی؛ شماره۵۲- سال ۱۶؛۱۳۹۱٫
رابطۀ معنویت با تعهد و احساس مسئولیت در دانشجویان؛ فصلنامه علمی پژوهشی فرهنگ در دانشگاه اسلامی؛ شماره۱۰- سال ۴؛ ۱۳۹۳٫
بررسی رابطه جهت گیری مذهبی با صفات شخصیتی در دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی و پیام نور دامغان؛ فصلنامه علمی پژوهشی فرهنگ در دانشگاه اسلامی؛ شماره ۱۴- سال ۵؛ ۱۳۹۴٫
· بررسی نقش روان شناسی در ارتقاء کیفی مدیریت شهری؛ همایش شهر و زندگی روزمره؛۱۳۹۲٫
· ترجیحات ارزشی دانشجویان ، اساتید و کانون های ترویج ارزشها در دانشگاهها؛ پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی؛ ۱۳۸۹٫
· بررسی موانع فرهنگی توسعه کار گروهی در دانشجویان؛ معاونت پژوهشی نهاد رهبری دردانشگاه ها؛ ۱۳۸۵٫
· شناخت مهمترین گروههای مرجع دانشجویان؛ معاونت پژوهشی نهاد رهبری دردانشگاه ها؛ ۱۳۸۲٫
· The Effect of Iranian Classical Singing on Anxiety, Depression & Self – Esteem (Music Therapy), 2015.
· The Relation Between Spiritual Intelligence and Student’s Responsibility, 2015.
· Predicting the Responsibility of Students According to Emotional Intelligence, 2015.
· Investigating of Relationship between Conflict and Trust on the Golestan Province Red Crescent Society Volunteer Groups, 2013.
· Investigating the rate of use of drugs by the bipolar patients who are confined to bed in Rusbeh hospital of Tehran, 2013.
· The comparative study of memory in the Islamic philosophers with psychology (emphasis on non-materialistic of memory at Islamic philosophers view & causality of amnesia), 2014.
· A analytical technique on “CBT” in the depression’s treatment from client’s views by fuzzy dematel, 2015.
دوره ها و مدراک
– دوره کارورزی و سوپرویژنی درمان اختلالات روانی در مرکز روانشناسی رویش.
– دوره کارورزی و سوپرویژنی درمان اختلالات روانی در مرکز روانشناسی کاج.
– دوره سوپرویژنی درمان اختلالات خلقی در انستیتو روانپزشکی تهران.
– دوره سوپرویژنی تشخیص و درمان اختلالات روانی در انستیتو روانپزشکی تهران.
– درمان شناختی – رفتاری کودک و نوجوان (دوره پیشرفته) در مرکز خدمات روانشناسی آرمانا.
– ارزیابی و تشخیص بالینی (دوره پیشرفته) در مرکز خدمات روانشناسی زندگی.
-دوره جامع تربیت درمانگر CBT در انستیتو روانپزشکی تهران.
– دوره کودک آزاری : فرمول بندی و مداخله در مرکز خدمات روانشناسی آرمانا.
تألیفات
– کتاب نظریه ذهن؛ غلامحسین ادب – جعفر محرمی؛ سال انتشار ۱۳۹۲